sabasafar-logo
آشنایی با لوکس‌ترین مراکز خرید پاریس به همراه خرید از ارزان‌ترین فروشگاه‌های آن
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: منیر خدمتی
24 فروردین 1403

آشنایی با لوکس‌ترین مراکز خرید پاریس به همراه خرید از ارزان‌ترین فروشگاه‌های آن

هر زمان که صحبت از عشق و زیبایی و مد و فشن می‌شود، بی شک نام پاریس نیز شنیده می‌شود. کمتر کسی را در دنیا می‌توان یافت که شهر پاریس و کشور زیبای فرانسه را نشناسد. این شهر زیبا و دوست‌داشتنی از اصلی‌ترین مراکز مد و فشن در دنیا به شمار می‌آید و خانه بسیاری از طراحان نامی دنیا بوده است. علاقه فراوان مردم فرانسه به صنعت مد و فشن سبب شده است تا مراکز خرید پاریس به یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به فرانسه باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین مراکز خرید پاریس را به شما معرفی کنیم تا در سفر بعدی خود به پاریس، خریدی راحت‌تر داشته باشید.

حتی اگر از طرفداران پر و پا قرص هفته‌های فشن هم نباشید، بی شک نام مراکز خرید شانزه لیزه، سیفورا و لوبون برای شما آشنا است. شیک‌پوشی فرانسوی‌ها سبب شده است تا طیف گسترده‌ای از مراکز خرید در کشور فرانسه وجود داشته باشد؛ از مراکز خرید لوکس و شگفت‌انگیز گرفته تا بوتیک‌های کوچک و فروشگاه‌های عرضه‌کننده لباس دست دوم. برخی از این مراکز خرید به اندازه‌ای خارق‌العاده و جذاب هستند که خود از جاهای دیدنی فرانسه به شمار می‌روند. مراکز خرید پاریس را می‌توان بر اساس محدوده قیمتی اجناس آن در سه سطح گران‌قیمت، مناسب و ارزان‌قیمت دسته‌بندی کرد. این دسته‌بندی به شما کمک می‌کند تا در سفر به فرانسه با خیالی آسوده به بازدید از مراکز خرید پاریس بپردازید.

مراکز خرید لوکس پاریس

معماری خارق‌العاده و در کنار هم قرار گرفتن نام‌های بزرگ دنیای پوشاک و صنعت مد و فشن در کنار هم، سبب شده است تا برخی از مراکز خرید پاریس به قصرهای رویایی و شگفت‌انگیزی تبدیل شوند که قدم زدن در فضای آن‌ها نیز همچون قدم زدن در رویا باشد. یکی از جذابیت‌های تور فرانسه بازدید از این مراکز خرید مجلل است. در ادامه به معرفی برخی از مراکز خرید باورنکردنی و لوکس پاریس می‌پردازیم.

گالری لافایت (Galeries Lafayette Center)

گالری لافایت را می‌توان خارق‌العاده‌ترین مرکز خرید پاریس دانست که با وسعتی بی‌نظیر و معماری چشم‌نواز در قلب فرانسه قرار گرفته است. این مرکز خرید تاریخی و لوکس دارای ۶۹ شعبه در فرانسه و دیگر کشورها است که شعبه اصلی آن در نزدیکی خانه اپرا گارنیه و بلوار اوسمان در منطقه ۹ پاریس قرار گرفته است. از بخش‌های خیره‌کننده این مرکز می‌توان به گنبد شیشه‌ای و رنگی روح‌نواز، تماشای مناظر پانوراما از روی بام، لذت بردن از طعم قهوه فرانسوی در کافه و رستوران‌های این کاخ باشکوه نام برد. در این نمایشگاه بی‌نظیر ۲۵۰۰ برند خلاق و معتبر جهانی در فضایی به مساحت ۷۰ هزار متر مربع در کنار هم قرار گرفته‌اند تا شکوه و عظمت فرانسوی را به رخ کشیده و تجربه‌ای به یادماندنی از خرید به یادگار بگذارند. فراموش نکنید در تور پاریس خود حتما بازدیدی از این مرکز خرید فراموش‌نشدنی داشته باشید. این مرکز خرید پس از موزه لوور، دومین جاذبه گردشگری پر بازدید پاریس به شمار می‌رود. 

امکانات فروشگاه

بی‌شک چنین مرکز خرید فاخری، امکانات خاصی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. ازجمله امکانات خاص آن می‌توان به خوشامدگویی VIP، خرید خصوصی، آموزش آشپزی در “کارگاه آشپزی” و خدمات ویژه برای مشتریان غیرفرانسوی اشاره کرد.

مرکز خرید بن مارشه (L Ben Marché Center)

دیگر مرکز خرید لوکس پاریس، بن مارشه است که فاصله بسیار کوتاهی از باغ دیدنی لوکزامبورگ دارد. نام این مرکز خرید با قیمت اجناس درون آن کاملا در تضاد است (بن مارشه در زبان فرانسوی به معنای ارزان‌قیمت است در حالی که این فروشگاه، لوکس‌ترین مرکز خرید فرانسه به شمار می‌آید).

در بن مارشه هر آنچه که دوست دارید را می‌توانید بیابید. از خوراکی‌های لوکس و لذیذ گرفته تا لوازم آرایشی و جواهرات؛ همه چیز در بن مارشه برای شما فراهم شده است. برندهای بزرگ آرایشی مانند لامر، بای تری، برند جواهرات کارتیه و لباس‌های طراحی شده توسط طراحان مشهور همچون مارکوب ژاکوب را می‌توانید همه روزه از این مرکز خرید پاریس خریداری کنید.

مرکز خرید بوگرنل (Rue Beaugrenelle Center)

مرکز خرید و فرهنگی بوگرنل در نزدیکی برج ایفل قرار دارد و با ساختمان شیشه‌ای خود ازجمله مراکز خرید حافظ محیط زیست به شمار می‌رود. این مرکز خرید از سه بخش مجزا به نام‌های جزیره مگنتیک، جزیره پانورامیک و جزیره سیتی تشکیل شده است. جزیره سیتی در طبقه همکف قرار گرفته و خدمات عمومی نظیر پست و دستگاه عابر بانک دارد. جزیره پارنورامیک با 14 رستوران و فروشگاه‌های جذاب در 4 طبقه واقع شده است. جزیره مگنتیک را می‌توان اصلی‌ترین بخش این مرکز خرید پاریسی دانست که برندهای معتبری همچون زارا، سیلو، مایکل کورس، اگل و زادیگ اند ولتیر در آن حضور دارند. 10 سالن اجرا به نام “پاته” نیز در این مرکز خرید وجود دارد که در آن‌ها تئاتر، اپرا، کنسرت و فیلم به نمایش در می‌آید.

مرکز خرید  Le Centre Les 4 Temps

این مرکز خرید مدرن و بسیار بزرگ در منطقه لارفان-پوتو دو لا دفانس قرار گرفتهاست و از سال 1981 یکی از اصلی‌ترین مقاصد بازدید و خرید در پاریس به شمار می‌رود. در مرکز خرید جذاب، بیش از 300 فروشگاه و برند معروف همچون کریستین دیور، لویی ویتون، هرمس، گوچی، کارتیه و حتی برندهای فرانسوی همچون ژیوانژی، کریستین لوبوتن و لانوین را می‌توان یافت. علاوه بر حضور این برندهای گران‌قیمت می‌توان برندهای ارزان‌قیمت را نیز یافت.

یکی دیگر از جذابیت مرکز خرید لس فور تمپس، وجود 45 رستوران با منوی متنوع و جذاب است که لذت خرید و بازدید از این مرکز خرید را چندین برابر می‌کند. نزدیکی این مرکز خرید به برج ایفل و دسترسی آسان از طریق مترو و وسایل حمل و نقل عمومی، این مرکز خرید را به یکی از پربازدیدترین مراکز خرید تبدیل کرده است.

مراکز خرید اقتصادی پاریس

پاریس با مراکز خرید متنوع خود، تجربه خرید را منحصربه‌فرد کرده و متناسب با هر بودجه و سلیقه‌ای محیط مناسبی را برای خریداران و گردشگران پاریسی فراهم کرده است. همراه با صباسفر و بررسی مراکز خرید زیبا و به‌یادماندنی در پاریس می‌توانید خریدی جذاب از مراکز خرید اقتصادی پاریس داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از مراکز اقتصادی و مناسب پاریس می‌پردازیم.

مرکز خرید یوزین سنتز (Usines Center Paris)

یوزین سنتز پاریس یکی از مراکز خرید اقتصادی در قلب فرانسه است که تنها ۴۵ دقیقه از پایتخت فاصله دارد. این مرکز خرید محبوب در محله Villepinte واقع شده است تا مردم محلی و گردشگران از خریدی متمایز و به یادماندنی لذت ببرند. این مرکز خرید با تنوع بسیار بالای فروشگاه‌ها و بوتیک‌های خود، انواع محصولات ازجمله پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، کالاهای چرمی و انواع شکلات را در دل خود جای داده است.

شما می‌توانید در این مرکز خرید اجناس فصل قبل برندهای معتبر و معروفی همچون نایک، پایونیر، آدیداس، لئونیداس، والژ و غیره با تخفیف باورنکردنی از ۴۰ درصد تا ۸۰ درصد خریداری کنید. علاوه بر این، در برخی از روزها، این مرکز خرید بر روی اجناس تخفیف خورده خود، یک تخفیف دیگر نیز اعمال می‌کند تا مناسب‌ترین و بهترین تجربه خرید از فرانسه را در یوزین سنتر داشته باشید.

مرکز خرید فوروم دی هالز (Center Le Forum Des Halles)

فوروم دی هالز یک مرکز تجاری پویا و سرزنده در قلب شهر پاریس است. این مرکز خرید منحصربه‌فرد با معماری و طراحی خارق‌العاده خود چشمان بسیاری را به خود خیره نگاه می‌دارد. این بنای شیشه‌ای و زیبا با فراهم آوردن فضایی مدرن و دلفریب، مشتریان بسیاری را برای خریدی اقتصادی و جذاب جذب می‌کند. در این مرکز خرید، برندهای معتبر بین‌المللی و بوتیک‌های مد و فشن در فضای دلنشین تمامی نیازهای افراد ازجمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، کتابفروشی، لوازم خانگی، جواهرات و غیره را با قیمتی مناسب در اختیار بازدیدکنندگان و خریداران قرار می‌دهد. اگر قصد لذت بردن از یک خوراکی دلچسب فرانسوی را دارید، فراموش نکنید تا سری به رستوران‌ها و کافه‌های این مرکز خرید پاریسی بزنید.

نکته دیگری که این مرکز خرید را متمایز می‌سازد، دسترسی بسیار آسان به آن از طریق سیستم حمل و نقل عمومی است. امکان دسترسی به این مرکز خرید پاریسی از طریق PER و مترو وجود دارد.

مرکز خرید ایتالی دو(Italie Deux Center)

یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید در نزدیکی خیابان سیزدهم پاریس، مرکز خرید ایتالی دو است. این مرکز خرید زیبا و دیدنی، از حدود ۱۳۰ بوتیک و رستوران تشکیل شده است و تمامی نیازهای افراد را در دل خود جای داده است. جواهرات همچون برند اوروبروس و آگاتا، برندهای معتبر کفش همچون آدیداس، آندره و مینلی، بوتیک‌های ارائه‌دهنده لوازم خانگی و دکوراسیون، بوتیک‌ها مد و فشن نظیر آرمان تیری و پرومود، و لوازم آرایشی و بهداشتی را در این مرکز خرید می‌توان یافت. در این فروشگاه، علاوه بر سوپرمارکت، می‌توان از مرکز تفریحی، سینماها و سالن‌های تئاتر آن نیز لذت برد.

مرکز خرید سفورا (Sephora Shopping Center)

بی‌شک یکی از خارق‌العاده‌ترین و مسحورکننده‌ترین مراکز خرید در پاریس، مرکز خرید سفورا است. این مرکز خرید از معروف‌ترین و بزرگترین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در جهان به شمار می‌آید که چندین شعبه در خیابان‌های معروف پاریس همچون شانزه لیزه، لافایت و لادیفانس دارد. در این مرکز خرید که همچون بهشتی در قلب پاریس می‌ماند می‌توان انواع لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن را از برندهای معروف و مورد علاقه خود یافت. نورپردازی جذاب و دکوراسیون چشم‌نواز این مرکز خرید در کنار تنوع قیمتی مناسب آن، علاقه‌مندان بسیاری را به سوی آن می‌کشاند. علاوه بر این، سفورا در ایام مختلفی از سال با ارائه تخفیف و پیشنهادهای ویژه به مشتریان خود، تجربه خرید مقرون به‌صرفه و خاطره‌انگیزی را فراهم می‌کند.

لا وله ویلاژ (La Valée Village Shopping Center)

اگر دوست دارید خریدی جذاب و راحت داشته باشید و با صرف کمترین هزینه‌ها بتوانید اجناس لوکس از برندهای معتبری همچون جیمی چو، بالمن، مایکل کورس، زارا، اچ اند ام و محصولات سفورا را تهیه کنید، بهتر است سری به مرکز خرید لا وله ویلاژ بزنید. این مرکز خرید در منطقه وال دو مارن و در قسمت شمال شرقی پاریس قرار گرفته است. از این رو، به راحتی و با کمک وسایل حمل و نقل عمومی نیز می‌توانید بعد از گشت و گذار در دیزنی لند پاریس، به این مرکز خرید بروید. در نگاه اول این مرکز خرید شبیه یک روستای فرانسوی به نظر می‌رسد که با گل‌آرایی بسیار زیبا و معماری منحصربه‌فردش افراد را به سوی خود جذب می‌کند. علاوه بر تجربه خرید فراموش‌نکردنی، رستوران، کافی شاپ، سینما و مراکز تفریحی متنوعی را می‌توان در لا وله ویلاژ یافت.

نکته مهمی که در زمان خرید از لا وله ویلاژ نباید فراموش کرد این است که در فروش‌های خصوصی که معمولا از قبل به صورت آنلاین ثبت نام آن انجام می‌شود؛ قیمت اجناس بسیار پایین‌تر از آنچه که تصور کنید، می‌شود. قیمت برخی از اجناس حداقل ۳۰ درصد و حداکثر ۷۰ درصد ارزان‌تر از قیمت روزهای عادی می‌شود.

فرصت تکرارنشدنی برای خرید در پاریس …

خرید کردن همیشه جذاب است. اما اگر بدانید که در قلب مد و فشن دنیا و یکی از شناخته‌شده‌ترین خیابان‌ها دنیا یعنی شانزه لیزه قدم می‌زنید تا پوشاکی دوست‌داشتنی را تهیه کنید، خرید کردن هزاران برابر دلنشین‌تر می‌شود. آشنایی با مراکز خرید پاریس و سطح قیمتی آن‌ها می‌تواند در فرصت شما برای یک خرید تکرارنشدنی به شما کمک کند. به این ترتیب، حتی اگر قیمت کالاها در پاریس بالا باشد و سفر به فرانسه، سفری لوکس به شمار آید، می‌توانید تجربه یک خرید بی‌نقص و جذاب را داشته باشید.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید