sabasafar-logo
هتل های فرانسه صباسفر
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: تارا محمدپور
5 دی 1402

بهترین هتل‌ های فرانسه (11 هتل برتر + عکس)

فرانسه یکی از توریست‌پذیرترین کشورهای جهان است که هر ساله مسافران زیادی از سراسر جهان را به سمت خود جذب می‌کند. پایتخت این کشور یعنی پاریس با داشتن جاذبه‌های توریستی نیز طرفداران زیادی دارد؛ برای همین در این شهر‌ هتل‌هایی را می‌بینیم که تمام استانداردهای یک هتل لوکس را دارند که اقامت در آنها می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. اگر شما هم قصد سفر به پاریس و قدم زدن در خیابان شانزلیزه را دارید، بهتر است با بهترین هتل‌های آن آشنا شوید با توجه به اینکه کسب اطلاعات راجع به بهترین هتل‌ های فرانسه در برنامه‌ریزی برای این سفر مهم است، می‌خواهیم در این مطلب از صباسفر به آنها اشاره کنیم.

نحوه انتخاب هتل در فرانسه

فرانسه شهری زیبا در اروپا است که از فرهنگ غنی برخوردار است. بسیاری از مردم حتی هم‌وطنان ما ترجیح می‌دهند که تعطیلات خود را در این کشور شگفت انگیز بگذرانند. در حقیقت دلیل آنکه افراد مایل به شرکت در تور فرانسه هستند، بازدید از شهر عشق یعنی پاریس است. البته برای آنکه بتوانید یک سفر لذت‌بخش را در این شهر تجربه کنید، نیاز دارید که برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای آن انجام دهید. یکی از برنامه‌ریزی‌های مهم و حائز اهمیت، پیدا کردن بهترین هتل‌ های فرانسه است. خوشبختانه در فرانسه هتل‌‌ها و مراکز اقامتی متعددی افتتاح شده‌اند تا پذیرای مسافران از اقسار نقاط دنیا باشند. به بیانی تنوع گسترده در هتل‌ های فرانسه به شما اجازه نگرانی نمی‌دهند؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت و با تصمیم گیری در رابطه با اینکه در کدام شهر فرانسه می‌خواهید اقامت داشته باشید باید برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید. با آنکه نیس، لیون، بوردو و … از شهرهای خوب فرانسه هستند؛ اما پاریس با بیش از 45 میلیون بازدیدکننده در سال، حرف اول را در جذب گردشگران می‌زند.

 اگر بخواهید در در پاریس اقامت داشته باشید و از این شهر به جاهای دیگر بروید باید منطقه دلخواهی از شهر را برای اقامت گزیدن انتخاب کنید. عمدتاً بهترین هتل‌ های فرانسه در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری مانند موزه‌ها، رودخانه‌ها و کلیساها ساخته شده‌اند؛ اما چنانچه نمی‌خواهید هزینه زیادی را بابت محل اقامت بپردازید، می‌توانید در محله‌های معمولی پاریس، هتل‌های ارزان‌تر را رزرو کنید.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره فرانسه

بهترین هتل‌ های فرانسه ویژگی‌هایی دارند که آنها را به لوکس‌ترین مراکز اقامتی این کشور تبدیل کرده است. آنها از یک طرف امکانات فوق‌العاده‌ای داشته و از طرفی در بهترین جای شهر قرار دارند. این هتل‌ها مخصوص کسانی هستند که قصد دارند مبالغ زیادی را به اقامتگاه اختصاص دهند. اگر مشکلی در رابطه با پرداخت هزینه هتل‌های ۵ ستاره ندارید، می‌توانید برای یک بار هم که شده در هتل‌های اعیانی اقامت کنید. در ادامه به تعدادی از هتل‌های ۵ ستاره و البته لوکس پاریس اشاره خواهیم کرد:

 1. هتل ۴ فصل جورج پنجم پاریس؛ اتاق‌هایی مشرف به برج ایفل

حتماً خیابان شانزلیزه در پاریس را می‌شناسید. هتل فور سیزن جورج پنجم، یکی از بهترین هتل‌ های فرانسه در نزدیکی این خیابان قرار دارد. نمای این هتل شبیه به طراحی‌های معرکه گذشته‌های اروپا است. البته با آنکه سبک آن شبیه به کاخ‌های تاریخی است؛ اما می‌توان رد پای عظیمی از تکنولوژی و امکانات را در اتاق‌های آن مشاهده کرد.

در اتاق‌های هتل ۴ فصل جورج پنجم پاریس تلویزیون، DVD پلیر، دستگاه قهوه ساز، مینی بار و کتابخانه وجود دارد که شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت در رابطه با این هتل، تراس دل انگیز آن است. این تراس ویویی با برج ایفل دارد؛ یعنی بدون قدم گذاشتن در خیابان می‌توانید از تراس اتاق خود خیابان‌های پرشور نزدیک به برج ایفل را مشاهده کنید. اگر هم دلتان شنا کردن در یک استخر مجهز را می‌خواهد، می‌توانید این فعالیت را در استخر لوکس هتل تجربه کنید و در کنار آن از خدمات ماساژ نهایت لذت را ببرید و حسابی در این سفر خستگی‌تان را در کنید!

ناگفته نماند که این هتل برای وعده‌های غذایی مهمانان به رستورانی به نام لو سانک مجهز است که در آن بهترین آشپزهای فرانسه میان وعده‌های کلاسیک لذیذی را آماده می‌کنند. البته اگر مایل به امتحان کردن غذاهای سبک مدیترانه‌ای هستید، می‌توانید به رستوران لو جورج این هتل مراجعه کنید. در کل برای اقامت در یک هتل بی‌نظیر در لوکیشن عالی می‌توانید به رزرو اتاق در هتل فور سیزن جورج پنجم پاریس بپردازید.

2. هتل ریتز پاریس؛ یک هتلی تمام عیار برای سخت‌پسندان

یکی از بهترین هتل‌ های فرانسه، هتل ریتز پاریس است. شاید از خود بپرسید که چرا این هتل به یکی از بهترین‌ها تبدیل شده است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که سبک معماری شگفت انگیز این هتل، امکانات تفریحی، داشتن یک مرکز تجاری، رستوران‌ها با منوی غذایی بی‌نظیر در یاد کردن ریتز به عنوان یکی از بهترین‌ها نقش داشته است.این هتل در لوکیشن بسیار عالی قرار دارد؛ به طوری که برای رسیدن به مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی و سایر جاذبه‌ها نیاز نیست مسافت طولانی را بپیمایید. حتی گفته می‌شود که این هتل در نزدیکی یکی از فرودگاه‌ های اصلی پاریس یعنی شارل دوگل ر دارد؛ به طوری که توریست‌ها در بدو ورود به پاریس، خیلی راحت می‌توانند خود را به ریتز برسانند.  به هر حال اگر وسواس زیادی در انتخاب هتل دارید، ما به شما هتل ریتز پاریس با مجموعه کامل شده از امکانات را پیشنهاد می‌کنیم.

3. هتل گرند پاورز پاریس؛ واقع در بهترین جای پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های فرانسه که ۵ ستاره دارد، هتل گرند پاورز است. این هتل در موقعیت طلایی در پاریس واقع شده و از لحاظ دسترسی به جاذبه‌های مختلف این شهر فوق العاده محسوب می‌شود. به بیانی رفتن به خیابان شانزلیزه و مونتاین از این هتل بسیار آسان است. برخی از اتاق‌های این هتل ۵ ستاره بالکنی با ویو بی‌نظیر به برج ایفل دارند که می‌توانید شب‌ها به این بالکن رفته و از دور ایفل را تماشا کنید. به علاوه این هتل دارای حمام ترکی است که می‌توانید در آن از سوناهای مختلف استفاده کرده و اوقات فراغت خود را سپری کنید.

4. هتل پلازا آتنه پاریس؛ اقامتگاهی باقدمت زیاد اما لوکس

از بهترین هتل‌ های فرانسه، می‌توان به هتل پلازا آتنه اشاره کرد. با آنکه این هتل در سال ۱۹۰۹ افتتاح شد؛ اما تقریبا ۹ سال پیش دوباره مرمت شده است. اگر به دنبال یک هتل شیک می‌گردید که به فروشگاه‌های لوکس فرانسه نزدیک باشد، به شما رزرو اتاق در این هتل را پیشنهاد می‌کنیم. رفتار پرسنل پلازا آتنه با مسافران آنقدر خوب است که در طی اقامت در آن با اوج مهارت هتلداری فرانسوی آشنا می‌شود. این هتل ۵ ستاره با ظرفیت بسیار زیاد پذیرای مسافران از سراسر دنیا است و با مراجعه به آن می‌توانید در رستوران فوق العاده غذاهای متنوعی را نوش جان کنید. همچنین چنانچه در فصل زمستان به هتل پلازا آتنه بیایید، می‌توانید در پیست اسکیت در فضای باز اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید.

5. هتل شانگری- لا پاریس؛ هتلی شبیه به کاخ‌های اشرافی

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های فرانسه، هتل شانگری- لا پاریس است. این هتل نیز در همسایگی برج ایفل قرار دارد تا دسترسی به آن برای مسافران راحت باشد. وقتی برای اولین بار وارد این هتل شوید، سبک معماری امپراتوری‌ آن شما را مدهوش خود می‌کند. در حقیقت چیزی که چشم شما را می‌گیرد، مبلمان نئوکلاسیک و رنگ‌های پرزرق و برق سلطنتی است؛ طوری که فکر می‌کنید در قرن نوزدهم وارد یک کاخ اشرافی شده‌اید! در اتاق‌های این هتل می‌توانید تلویزیون، حمام لوکس و بالکن را مشاهده کنید. البته این هتل ۵ ستاره دارای استخر و سالن ماساژ نیز است تا متقاضیان بتوانند ساعتی از روز را به دریافت ماساژ و شنا کردن اختصاص دهند. رستوران اصلی هتل شانگری- لا غذاهای متنوعی را برای مهمانان سرو می‌کند تا بتوانند از غذاهای سایر کشورها نیز میل کنند.

6. هتل ناپلئون پاریس؛ یادآور دوران ناپلئون بناپارت

حیف است که در لیست بهترین هتل‌ های فرانسه نامی از هتل ناپلئون پاریس نبریم. این هتل دارای ۵ ستاره است و فاصله کمی با شانزلیزه و طاق پیروزی دارد. زمانی که وارد هتل ناپلئون می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، دکوراسیون مجلل این اقامتگاه است. در واقع طراحی آن شبیه به دوران امپراتوری ناپلئون بناپارت است؛ زیرا فرانسویان علاقه زیادی به آن دوران دارند.

این هتل جذاب در یکی از باکلاس‌ترین مناطق پاریس یعنی منطقه ۸ قرار گرفته و از آن می‌توان خیلی راحت به اماکن تاریخی و جاذبه‌های پاریس رسید و از آن‌ها دیدن کرد. اتاق‌های این هتل از چنان راحتی و جذابیتی برخوردار هستند که می‌توانند برای یک سفر دوتایی برای ماه عسل مناسب باشند تا زوج‌ها بتوانند رمانتیک‌ترین ساعات زندگی دونفره خود را در این هتل باکلاس سپری کنند. جالب است بدانید که ویو بیشتر اتاق‌ها و سوئیت‌های این اقامتگاه رو به حیاط سرسبز داخلی هتل یا خیابان فریدلند هستند؛ با این حال می‌توانید اوقات خوشی را در این اتاق‌ها رویایی سپری کنید. همچنین غذاهای بسیار خوشمزه‌ای توسط بهترین سرآشپزان رستوران‌های مشهور این هتل طبخ می‌شوند که بد نیست آنها را امتحان کنید.

7. هتل سوفیتل بلوکور لیون؛ هتلی در قلب سومین شهر بزرگ فرانسه

لیون شهری در فرانسه است که لقب سومین شهر بزرگ این کشور را از آن خود کرده است. زیبایی و دیدنی‌های منحصر به فرد لیون سبب شده‌اند تا مسافران بازدید از این شهر را نیز در برنامه‌های خود قرار دهند. اگر بتوانید یکی از بهترین هتل‌ های فرانسه را در مرکز شهر لیون پیدا کنید، امکان دستیابی به جاذبه‌های این شهر برایتان آسان می‌شود. پیشنهاد ما هتل سوفیتل بلوکور در لیون است. این هتل در خیابان دوم لیون قرار داشته و دارای ۵ ستاره طلایی است. از فراز برخی از اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره‌ای از رودخانه رون را تماشا کنید. جالب است بدانید پرسنل کاربلد این هتل به هفت زبان زنده دنیا مانند آلمانی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی و روسی مسلط هستند تا به محض ورود مسافران با هر زبانی از آنها استقبال کنند.

دکوراسیون داخلی سوفیتل بلوکور به گونه‌ای است که حس آرامش خاصی را برای شما پدید می‌آورد. در یک بعد از ظهر پاییزی می‌توانید در کنار شومینه لابی هتل نشسته و خود را به یک فنجان قهوه مهمان کنید. به هر حال خدماتی همچون تهویه مطبوع، اینترنت وای فای رایگان، مغازه در داخل هتل، رستوران‌های متنوع، باشگاه ورزشی، سونا و اتاق بخار آپشن‌هایی هستند که این هتل برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در داخل سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها نیز می‌توانید تمام لوازم ضروری بهداشتی را پیدا کنید و در یک اتاق تمیز با امکانات مجهز از خود پذیرایی نمایید.

بهترین هتل‌ های چهار ستاره فرانسه

هتل‌های ۵ ستاره اجاره بهای هنگفتی دارند که پرداخت آنها کار هر کسی نیست. اگر شما هم به دنبال گزینه‌هایی مناسب‌تر هستید، می‌توانید هتل‌های ۴ ستاره پاریس را امتحان کنید. این هتل‌ها نیز از امکانات قابل قبولی برخوردار بوده و در لیست بهترین هتل‌های فرانسه قرار می‌گیرند:

1. هتل بیو ریویج نیس؛ هتلی با ساحل اختصاصی

نیس یکی از شهرهای زیبای فرانسه به شمار می‌رود که جایگاه آن در مرکز سواحل مدیترانه‌ای جنوب شرقی است. به دلیل این موقعیت افراد در تور فرانسه دوست دارند از نیس هم دیدن کنند. یکی از بهترین هتل‌ های فرانسه در شهر نیس، هتل ۴ ستاره بیو ریویج است. جالب است بدانید که این هتل در همسایگی ساحل قرار داشته و تنها یک دقیقه با آن فاصله دارد. در حقیقت با مهمان شدن در این هتل می‌توانید در صندلی‌های راحتی به تماشای ساحل آرام بپردازید. باید بدانید که بازار گل مشهور کورس سالیا در نزدیکی این هتل قرار دارد؛ طوری که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. قابل توجه است که ۱۱۸ اتاق این هتل همگی تهویه خوبی داشته و دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان هستند. سبک مدرن این اتاق‌ها با مبلمان چوبی جذابیت خاصی به آن‌ها بخشیده است. به علاوه به دلیل موقعیت خوب این هتل خیلی راحت می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی نیس برسید.

2. هتل مرکور پاریس؛ هتلی نزدیک به رود سن

خوب است در لیست بهترین هتل‌ های فرانسه به هتل مرکور نیز اشاره کنیم. این هتل در شهر زیبای پاریس قرار گرفته و فاصله کمی با تروکادرو و رود سن دارد. این هتل امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به یک باشگاه بسیار مجهز اشاره کرد که در آن می‌توانید حسابی ورزش کنید. تراس ویژه در بیشتر اتاق‌های این هتل وجود دارد که وعده‌های غذایی خود را می‌توانید در داخل آن نوش جان کنید. البته که رستوران هم در این هتل وجود دارد. همچنین مرکور فاصله کمی با ایستگاه مترو «Bir Hakeim» دارد؛ بنابراین می‌توانید با صرف هزینه کمتر به جاهای مختلف شهر بروید. ناگفته نماند که موزه برانلی، خیابان شانزلیزه و برج ایفل از این هتل فاصله کمی دارند.

3. هتل نووتل پاریس؛ اقامتگاهی با دسترسی عالی به جاذبه‌ها

با اقامت در هتل نوتل به عنوان بهترین هتل‌ های فرانسه، می‌توانید از دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل شهری لذت ببرید. در واقع این هتل فاصله کمی با ایستگاه مترو دارد؛ طوری که با استفاده از آن قطار می‌توانید به جاهای مختلف سفر کنید. شایان توجه است که این هتل با کلیسای جامع نوتردام فاصله کمی دارد و می‌توان در عرض ۱۰ دقیقه به آن رسید. به علاوه فروشگاه‌های متنوعی در اطراف این هتل وجود دارند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید اقلام خود را تهیه کنید. وقتی وارد این هتل می‌شوید دکوراسیون فوق العاده آن شما را به خود جذب می‌کند. در حقیقت رنگ‌های به کار رفته شده در طراحی این هتل آرامش بخش هستند. در داخل هر اتاق هم یک حمام اختصاصی، تلویزیون، سیستم تهویه مناسب و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا یک سفر رویایی را تجربه کنند. البته در رستوران و کافه هتل نووتل پاریس می‌توان غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی فوق العاده خوشمزه‌ای را هم امتحان کرد.

4. هتل کنکورد مونتپارناس پاریس؛ مجهز به رستورانی با غذاهای فرانسوی خوشمزه

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌ های فرانسه می‌گردید که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد، به شما هتل کنکورد مونتپارناس را معرفی می‌کنیم. این هتل در جای خوبی از فرانسه قرار گرفته؛ به گونه‌ای که با رزرو اتاق‌های غربی هتل می‌توانید از پشت پنجره نماد پاریس یعنی برج ایفل را مشاهده کنید. همه اتاق‌های این هتل از سیستم تهویه هوای مناسب، تلویزیون، چای و قهوه ساز، حمام با لوازم بهداشتی و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند.

خوشمزه‌ترین بخش هتل، رستورانی به نام «ô’۴۰» است که با داشتن منوی متنوع از مهمانان پذیرایی می‌کند. در حقیقت تخصص این رستوران در تهیه غذاهای جدید و سنتی پاریس است. اگر هم بخواهید می‌توانید غذاهایتان را در فضای باز رستوران سرو کنید. به علاوه این هتل با ایستگاه مترو مونتپارناس فاصله کمی دارد؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی یعنی قطار برای رفتن به جاهای مختلف استفاده کنید. در کل انتخاب این هتل در تور پاریس یک تصمیم معرکه به شمار می‌رود تا بتوان از تمام زیبایی‌های منحصر به فرد پاریس لذت برد.

جمع بندی

اقامتگاه شما در طول سفر به فرانسه مهم است و باید برای تجربه یک سفر دل انگیز، بهترین‌ها را انتخاب کنید. در فرانسه به خصوص در شهر مد یعنی پاریس گزینه‌های متعددی برای اقامت وجود دارند؛ اما پیشنهاد ما به شما رزرو اتاق در لوکس‌ترین هتل‌ها است. بهترین هتل‌های فرانسه عمدتاً در بهترین جای شهر قرار گرفته و با داشتن امکانات رفاهی بی‌نظیر شناخته می‌شوند. جهت تجربه یک سفر به‌یادماندنی به فرانسه می‌توانید از موسسه صباسفر کمک بگیرید.

برخی سوالات پر تکرار

برای تکمیل اطلاعات شما در رابطه با بهترین هتل‌های فرانسه لازم دانستیم تا به تعدادی از سوالات پرتکرار زیر پاسخ دهیم:

 بهترین هتل‌های فرانسه عمدتاً در کدام شهر قرار دارند؟

بهترین هتل‌های ۵ ستاره فرانسه عمدتاً در پایتخت این کشور یعنی پاریس قرار دارند.

اتاق‌های هتل ناپلئون معمولاً مشرف به چه ویویی هستند؟

بیشتر اتاق‌های این هتل رو به حیاط سرسبز داخلی هتل یا خیابان فریدلند هستند.

مهمترین ویژگی هتل کنکورد مونتپارناس پاریس چیست؟

نقطه قوت این هتل رستوران ô’۴۰ است که از مهمانان با غذاهای مدرن و محلی پاریس پذیرایی می‌کند.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید