sabasafar-logo
بهترین هتل های پاریس
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: تارا محمدپور
26 دی 1402

بهترین هتل های پاریس (10 هتل برتر + عکس)

به طور کلی، بهترین هتل‌های جهان، شامل هتل‌های زیادی در شهر پاریس هستند، که به دلیل توریستی بودن این شهر، این هتل‌ها، دارای استاندارد‌های لازم بوده و از فیلتر‌های کیفیتی زیادی عبور کرده‌اند. برخی از این هتل‌ها، مانند یک کاخ و قصر برای مهمانان بوده و خاطرات به یاد ماندنی را، برای آن‌ها رقم می‌زنند. برخی دیگر نیز، دارای مناظر دیدنی و زیبایی از برج ایفل و بسیاری از ساختمان‌های شهر پاریس می‌باشند. این هتل‌ها، علاوه بر تفاوت‌هایی که از نظر امکانات با هم دارند، دکوراسیون و طراحی داخلی آن‌ها نیز فرق دارد. در این مقاله از بلاگ صباسفر تصمیم دارید 10 هتل برتر شهر را معرفی کنیم:

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌ها فرانسه

بهترین هتل‌ های پاریس کدامند؟

چند مورد از بهترین هتل‌های پاریس، شامل موارد زیر می‌باشند:

1. هتل فور سینز جورج وی

هتل فور سینز جورج وی، بهترین هتل های پاریس

یکی از بهترین هتل‌های پاریس هتل فور سینز جورج وی است، که در سال ۱۹۲۸ ساخته شده و دکوراسیون داخلی اتاق‌های آن، متعلق به زمان‌های بعد از لویی شانزدهم می‌باشد. اغلب اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل، دارای تراس‌هایی با ویوی اختصاصی از شهر پاریس بوده که سپری کردن وقت و نشستن در آن‌ها، اقامت را در هتل بسیار دلنشین‌تر می‌کند. هتل فورسینز پاریس، دارای سوئیت‌هایی با نمای برج ایفل بوده و هم چنین امکاناتی مانند وای فای رایگان، تلویزیون، یخچال‌های کوچک، دستگاه اسپرسو ساز و غیره دارد. این هتل، ۳ رستوران داشته که یکی از آن‌ها، دارای ۳ ستاره میشلن و دو رستوران دیگر، دارای ۱ ستاره میشلن هستند. در هتل فورسینز، کافه‌ای با لوازم و سایل قدیمی در نظر گرفته شده که تزئین و طراحی آن، به سبک قرن ۱۹ است.

مواردی مانند حیاط، اسپا، استخر، سونای بخارو غیره از جمله امکانات تکمیل‌کننده این هتل زیبای پاریس هستند. این هتل، دارای فاصله ۱ کیلومتری تا طاق پیروزی و فاصله ۲ کیلومتری تا برج ایفل هستند. هتل فورسینز در نزدیکی بلوار شانزه لیزه بوده و بر اساس امتیازات داده شده به آن، هتل فور سینز بهترین هتل پاریس محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل فور سینز در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل فورسینز در تریپ ادوایزر: ۵
  • امتیاز هتل فورسینز در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل فورسینز: پاریس، خیابان شانزه لیزه، خیابان جورج وی

2. هتل حیات ریجنسی

هتل حیات ریجنسی، هتل‌ های پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس، هتل حیات ریجنسی این شهر است. این هتل، دارای چشم انداز کم نظیری از شهر بوده که ۳۴ طبقه و ۹۹۵ اتاق و سوئیت را در خود جا داده است.  هتل حیات ریجنسی، از نظر موقعیت مکانی نیز، با ۵ دقیقه پیاده روی به مترو دسترسی داشته و می‌توانید به قسمت‌های مختلف شهر بروید. فاصله این هتل تا طاق پیروزی و بلوار شانزه لیزه، حدود ۲ کیلومتر است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل حیات ریجنسی، قابلیت تماشای منظره دیدنی شهر از اتاق‌های آن است. امکانات این هتل شامل وای فای، تلویزیون، میز، حمام اختصاصی با وسایل لازم و غیره بوده، که موجب افزایش مزیت‌های اقامت در آن می‌شود. در قسمت خارجی و حیاط این هتل، یک کافه شیک در نظر گرفته شده که در طبقه ۳۴ واقع شده است. از بخش‌های دیگر هتل حیات ریجنسی، می‌توان سالن ورزشی، فضای مخصوص قرار ملاقات‌ها، لابی رستوران و غیره را نام برد.

در رستوران مایو این هتل، غذا‌های محلی و محصولات فصلی سرو شده و به این ترتیب، بر اساس اعداد و ارقام موجود، هتل حیات ریجنسی، رقیبی برای هتل فورسینز به حساب می‌آید.

  • امتیاز هتل حیات ریجنسی در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل حیات ریجنسی در تریپ ادوایزر: ۵ از ۵
  • امتیاز هتل حیات ریجنسی در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل حیات ریجنسی: پاریس، بین خیابان پرشینگ و گوویون سنت

3. هتل نووتل

هتل نووتل، هتل های فرانسه

هتل نووتل پاریس یکی از بهترین هتل‌های این شهر است، که در مرکز آن هم واقع شده است. فاصله این هتل تا‌ایستگاه مترو و موزه لوور، ۳ دقیقه بوده و حدود ۱۰ دقیقه نیز، تا کلیسای نوتردام پاریس فاصله دارد. چندین فروشگاه و مرکز خرید در محدوده این هتل قرار داشته که در صورت نیاز به خرید، می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. از آن جایی که، در تور پاریس از مناطق زیبا و دیدنی شهر بازدید می‌شود، انتخاب هتلی که به این مراکز نزدیک باشد بسیار مهم بوده و موجب صرفه‌جویی در وقت و زمان سفر نیز خواهد شد. بخشی از امکانات این هتل، شامل اتاق‌هایی با فضای بزرگ و با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، مرکز فیتنس و اتاق‌هایی برای قرار ملاقات‌ها است. افراد می‌توانند، با رفتن به پاسیوی این هتل، وعده‌های غذایی مختلفی را، با کیفیت عالی میل کرده و در رستوران و کافه هتل نووتل نیز، انواع غذا‌های فرانسوی را سفارش دهند.

  • امتیاز هتل نووتل در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل نووتل در تریپ ادوایزر: حدود ۵
  • امتیاز هتل نووتل در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل نووتل: پاریس، خیابان ریولی، خیابان هالس

4. هتل ریتز

هتل ریتز، هتل های پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس، که ساختمان آن متعلق به سال ۱۸۹۸ میلادی می‌باشد، هتل ریتز است. میتوان گفت اقامت در این هتل، نوعی سفر به گذشته است. اتاق‌های موجود در این هتل، مانند اتاق‌های یک قصر بوده و تمامی قسمت‌های دیگر آن، مانند رستوران و سالن‌ها نیز، با شکوه و مجلل هستند. طراحی دکور‌های این اتاق‌ها به سبک فرانسوی، تزئینات هنری و وسایل آنتیک در کنار هم، به شکوه و زیبایی این هتل افزوده‌اند. امکانات این هتل، شامل وای فای، استخر، سالن ورزشی و اسپا بوده که علاوه بر این موارد، دو رستوران و دو کافه نیز در این هتل قرار دارد. اتاق‌های هتل ریتز پاریس نیز، دارای تراس اختصاصی با نمایی از باغ هستند. فاصله هتل ریتز تا موزه لوور و خیابان شانزه لیزه، در حدود ۱ کیلومتر است.

  • امتیاز هتل ریتز در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل ریتز در تریپ ادوایزر: حدود ۵
  • آدرس هتل ریتز: پاریس، خیابان وندوم

3. هتل شانگری

بهترین هتل های پاریس هتل شانگری

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پاریس، هتل شانگری این شهر است، که افراد با انتخاب این هتل و اقامت در آن، به نوعی در یکی از اتاق‌های خانه سابق رولند بناپارت سکونت می‌کنند. خانه بسیار زیبایی، که طراحی دکوراسیون هر کدام از اتاق‌های آن، ترکیبی از سبک اروپایی و آسیایی است. هتل شانگری پاریس، دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت بوده که تعدادی از آن‌ها نمایی به برج ایفل داشته و برخی دیگر، رو به روی رود سین می‌باشند. تعدادی از این اتاق‌ها، دارای بالکن اختصاصی بوده که می‌توان در آن‌ها، از آب و هوای پاریس لذت برد. امکانات این هتل، شامل مواردی مانند وای فای، تلویزیون، چای و قهوه ساز، حمام هایی با گرمایش از کف، سالن ورزشی، استخر و اسپا می‌شود. این هتل دو رستوران دارد، که یکی از آن‌ها، تنها رستوران چینی پاریس است، که ستاره میشلن دارد. یک کافه هم، برای قرار ملاقات‌های خصوصی و سمینار‌ها به این هتل افزوده شده است. فاصله هتل شانگری تا‌ایستگاه مترو، در حدود ۲ دقیقه پیاده روی است. با ۱۱ دقیقه پیاده روی نیز، می‌توان به برج ایفل رسید و از تماشای آن لذت برد.

  • امتیاز هتل شانگری در گوگل: حدود ۵
    • امتیاز هتل شانگری در تریپ ادوایزر: حدود ۵
    • امتیاز هتل شانگری در بوکینگ: حدود ۱۰
    • آدرس هتل شانگری: پاریس، خیابان پرزیدنت ویلسون، خیابان دلنا

6. هتل پلازا آتنی

این هتل نیز، یکی از بهترین هتل‌های پاریس بوده، که در خیابان معروف مونتن قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که، افراد، به راحتی به مترو دسترسی داشته و خود را به اماکن دیدنی شهر می‌رسانند. فاصله نزدیک‌ترین‌ایستگاه مترو با هتل، در حدود ۳ دقیقه پیاده روی است. هتل پلازا آتنی، حدود ۱ کیلومتر با برج ایفل و حدود ۳ کیلومتر با موزه لوور فاصله دارد. برای رفتن به خیابان شانزه لیزه و خرید از فروشگاه‌های آن، حدود ۵ دقیقه پیاده روی لازم است. امکانات این هتل، شامل وای فای، تلویزیون، سالن ورزشی، اسپا، اتاق بخار، سونا، یک کافه و ۵ رستوران است، که بخش‌های مختلف آن را تشکیل داده‌اند. رستوران‌های هتل پلازاآتنی، دارای منو‌های مختلفی برای وعده‌های غذایی است، که متناسب با سلیقه تمامی مشتریان می‌باشد. در این هتل نیز، مانند بسیاری از هتل‌ها، تراس اختصاصی با نمای برج ایفل در نظر گرفته شده است.

  • امتیاز هتل پلازا آتنی در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل پلازا آتنی در تریپ ادوایزر: حدود ۵
  • امتیاز هتل پلازا آتنی در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل پلازا آتنی: پاریس، خیابان جورج وی، خیابان مونتن

7. هتل لی موریس

هتل لی مورسی، یکی از نمونه‌های بهترین هتل پاریس است، که ساختمان آن متعلق به قرن ۱۹ میلادی می‌باشد. طراحی دکوراسیون این هتل، به سبک زمان لویی شانزدهم است و اقامت در آن، مانند تجربه چند روز زندگی شاهانه می‌باشد. هر چند این هتل، برخلاف هتل‌های دیگر، تراسی رو به برج ایفل ندارد، اما زیبایی و طراحی دکوراسیون اتاق‌های آن، جبران‌کننده این مسأله است. ناگفته نماند، برخی از اتاق‌های هتل لی موریس، دارای بالکن بوده که لازم است قبل از رزرو، به این نکته دقت کنید. امکاناتی مانند وای فای و تلویزیون، در تمامی اتاق‌های هتل موجود بوده و در اختیار افراد قرار داده می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل لی موریس، دارای عایق صدا بوده و افراد، نگران مزاحمت احتمالی مهمانان دیگر نخواهند بود. یکی از رستوران های این هتل، دارای دو ستاره کیفیت میشلن بوده و دیگری نیز، با الهام گرفتن از یک سالن در کاخ ورسای، طراحی و ساخته شده است.

در رستوران‌های این هتل، غذا‌های مختلف و مشهور فرانسوی، با بهترین کیفیت و طعمی عالی سرو می‌شود. امکانات دیگر هتل لی موریس مانند اسپا، سالن فیتنس، ماساژ درمانی و بسیاری موارد دیگر است. یکی از سوئیت‌های هتل، شامل ۴ اتاق خواب و یک تراس ۳۶۰ درجه است، که یک سوئیت متفاوت و خاص، در هتل لی موریس محسوب می‌شود. فاصله این هتل تا موزه لوور، در حدود ۶۰۰ متر بوده، که طی کردن آن، در حدود ۱۳ دقیقه زمان می‌برد. فاصله تا نزدیک‌ترین‌ایستگاه مترو و هم چنین خیابان شانزه لیزه نیز، در حدود ۵ دقیقه می‌باشد.

  • امتیاز هتل لی موریس در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل لی موریس در تریپ ادوایزر: حدود ۵
  • امتیاز هتل لی موریس در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل لی موریس: پاریس، خیابان ریوولی

8. هتل پنینسولا

این هتل نیز، جزء بهترین هتل‌ های پاریس بوده و بنای آن، مربوط به قرن ۱۹ میلادی می‌باشد. این هتل، بسیار باشکوه و زیبا بوده و درون آن، ۲۰۰ اتاق با دکوراسیون بسیار زیبا و تزئینات هنری و جذاب قرار دارد. برخی از اتاق‌های این هتل نیز، دارای بالکن اختصاصی بوده که گذراندن وقت در آن‌ها، تجربه اقامت در هتل را بسیار دلنشین‌تر می‌کند. امکانات قرار داده شده در اتاق‌ها، شامل تلویزیون، میز کار، وای فای، چای و قهوه ساز می‌باشد، که علاوه بر آن، می‌توان از امکان برقراری تماس تلفنی با مسافت‌های بسیار دور نیز استفاده کرد. هتل پنینسولای پاریس، رستوران‌های مختلف با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت دارد. یکی از این رستوران‌ها شیشه‌ای بوده و تماشای کل شهر در آن امکان‌پذیر است. رستوران دیگر، روی پشت بام قرار گرفته و نمای ۳۶۰ درجه از شهر را دارد. رستوران چینی این هتل نیز، قابلیت سرو انواع غذا‌های چینی را دارد.

این هتل، علاوه بر تمامی موارد گفته شده، امکانات دیگری مانند استخر، اسپا و سالن فیتنس نیز دارد. علاوه بر این، در هتل پنینسولا، یک اتاق برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده که نگرانی بسیاری از مهمانان را برطرف نماید. موقعیت مکانی هتل نیز به گونه‌ای است که، حدود ۷ دقیقه پیاده روی تا طاق پیروزی داشته و تا برج ایفل، در حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل پنینسولا در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل پنینسولا در تریپ ادوایزر: حدود ۵
  • امتیاز هتل پنینسولا در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل پنینسولا: پاریس، میدان شارل دوگل، خیابان کلبر

9. هتل لو بریستول

این هتل نیز، یکی از بهترین هتل‌های پاریس بوده، که یکی از هتل‌های نمادین این شهر نیز به حساب می‌آید. ساختمان این هتل، مربوط به سال ۱۹۲۵ میلادی است و دارای اتاق‌های بسیار بزرگ و دلباز و مناسب، برای گردشگران می‌باشد. تمامی این اتاق‌ها، با برخی از وسایل قدیمی مربوط به دوره لویی پانزدهم و شانزدهم تزیین شده‌اند. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن بوده و افراد می‌توانند، از خدمات ۲۴ ساعته این اتاق‌ها استفاده کنند. در هتل لو بریستول، قسمت‌های مختلف جذابی وجود داشته که افراد می‌توانند، برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. این هتل دو رستوران دارد، که یکی از آن‌ها دارای ۳ ستاره استاندارد میشلن و دیگری ۱ ستاره میشلن را دریافت کرده است. استخر سر پوشیده در پشت بام این هتل نیز، با نمایی از برج ایفل و سقف خانه‌های مردم که به سبک فرانسوی است، تجربه‌ای خاص از اقامت در هتل را، برای افراد رقم خواهد زد.

در فضای داخلی هتل، یک باغ اختصاصی وجود داشته که با انواع گیاهان سبز و گل‌های رنگارنگ پوشیده شده است. قسمتی از هتل نیز، مخصوص کودکان در نظر گرفته شده تا آن‌ها هم بتوانند، از اقامت در هتل لذت ببرند. هتل لو بریستول، در محله‌ای قرار گرفته است که، در اطراف آن، گالری‌ها و فروشگاه‌هایی از برند‌های مختلف مانند گوچی و هرمس وجود دارد. فاصله هتل تا نزدیک‌ترین‌ایستگاه مترو و خیابان شانزه لیزه، در حدود ۸ دقیقه و تا کاخ الیزه پاریس نیز، فاصله‌ای ۳۰۰ کیلومتری دارد.

  • امتیاز هتل لو بریستول در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل لو بریستول در تریپ ادوایزر: ۵ از ۵
  • امتیاز هتل لو بریستول در بوکینگ: حدود ۱۰
  • آدرس هتل لو بریستول: پاریس، خیابان فابرگ

10. هتل ملیا

هتل ملیا پاریس، یکی از بهترین هتل‌های پاریس بوده و در منطقه تجاری این شهر قرار گرفته است. این هتل، در نزدیکی یک مرکز خرید بزرگ بوده و‌ایستگاه مترو هم، در رو به روی آن وجود دارد. در اتاق‌های این هتل، تلویزیون‌هایی با کانال‌های ماهواره‌ای بوده و سایر امکانات مانند وای فای، میز کار، چای و قهوه ساز نیز در نظر گرفته شده است. در برخی از اتاق‌های هتل ملیا پاریس، صبحانه، عصرانه و نوشیدنی رایگان سرو می‌شود. در بوفه هتل نیز، غذا‌های حلال موجود بوده و افراد می‌توانند، در کنار غذا‌های مدیترانه‌ای و انواع دسر‌های خانگی، وعده‌های غذایی حلال را نیز سفارش دهند. قسمت‌های دیگر هتل ملیا پاریس، شامل رستوران بین‌المللی، فضایی مخصوص ملاقات‌های خصوصی و برگزاری مراسمات و کافه‌ای با نمای پانورامیک شهر پاریس، در طبقه ۱۹ هتل می‌شود.

  • امتیاز هتل ملیا در گوگل: حدود ۵
  • امتیاز هتل ملیا در تریپ ادوایزر: حدود ۴ از ۵
  • امتیاز هتل ملیا در بوکینگ: ۸ از ۱۰
  • آدرس هتل ملیا: پاریس، خیابان فابرگ

بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری در سراسر کشور، آماده ارائه انواع خدمات پروازی و مسافرتی مانند صدور بلیط هواپیما، ویزای توریستی، رزرو تور‌های مختلف مانند تور فرانسه، ارائه بیمه نامه مسافرتی و غیره می‌باشند. از میان آن‌ها، آژانس گردشگری صباسفر نیز، با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، تلاش می‌کند تا پایان سفر، همراه مشتریان خود باشد.

سؤالات متداول

رزرو هتل در کدام منطقه از پاریس بهتر است؟

بهترین منطقه برای رزرو هتل در پاریس مناطق ۱ تا ۱۳ این شهر است.

بهترین فصل برای سفر به فرانسه و شهر پاریس چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به پاریس از نظر آب و هوا و زیبایی فصل بهار و پاییز است.

مراکز دیدنی پاریس کجا‌ها هستند؟

مواردی مانند برج ایفل، کلیسای نوتردام، باغ لوکزامبورگ، پارک‌شان دو مارس، موزه هنر‌های زیبا، کاخ ورسای و غیره از جمله مکان‌های دیدنی شهر پاریس هستند.

منابع

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید