sabasafar-logo
هتل های سریلانکا
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: محمد اشرفی
18 بهمن 1402

بهترین هتل های سریلانکا همراه با عکس و توضیحات

سفر به کشورهای مختلف زمانی می‌تواند فوق‌العاده باشد که جای خوبی برای اقامت داشته باشید. در حقیقت بخشی از لذت سفر مربوط به هتل و محل اقامت است و نمی‌توان این موضوع را انکار کرد. در مورد سفر به سریلانکا هم دقیقا همین موضوع مطرح است. با وجود اینکه قرار است به کشور بسیار زیبایی سفر کنید اما شناخت بهترین هتل‌ها برای اقامتتان اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. حال ما بهترین هتل‌های سریلانکا در این مقاله از بلاگ صباسفر را معرفی می‌کنیم تا ببینید چه ویژگی‌هایی در مورد آن‌ها وجود دارد. در این بخش این کار را برایتان انجام می‌دهیم و بهترین هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای انتخاب؛ بهتر عمل کنید و از هتل رضایت حداکثری را داشته باشید.

هتل تاج بنتونا (Taj Bentona)

هتل Taj Bentona در سریلانکا محوطه بسیار جذابی دارد و  کنار یک ساحل شنی ساخته شده است.  در یکی از بهترین شهرهای توریستی یعنی بنتونا واقع شده است. فضای داخلی آن کاملاً مجلل و فضای بیرونی نیز طبیعت جذاب و سرسبزی دارد. از طرفی می‌توانید برای اتاق‌های خود ویوی اقیانوس هند یا یک محیط باغ زیبا را انتخاب کنید. در واقع این هتل به عنوان یک استراحتگاه آرامش بخش به حساب می‌آید و باعث می‌شود افرادی که داخل آن اقامت دارند، حداکثر لذت را از سفر خود ببرند.

خدمات این هتل بسیار عالی و پیشرفته بوده و امکانات بسیار زیادی هم دارد. از امکانات مختلف آن می‌توان به آبگرم عالی، استخر شنا، سونا و سالن‌های بدنسازی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل ۵ ستاره است. داخل آن ۱۶۲ اتاق وجود دارد که هر کدام ویوهای متفاوت و منحصر به خودشان را دارند. داخل این محیط ۴ رستوران است که همگی هم مجلل هستند. امکانات ویژه‌ای که در این هتل وجود دارد و باعث می‌شود که رضایت بیشتر مسافران را جلب کند، این است که شما داخل آن به اینترنت بی‌سیم رایگان دسترسی دارید. پذیرش و خدمات آن ۲۴ ساعته است. داخل اتاق خود، صندوق امانات دارید و اینگونه بابت وسایل‌تان آسوده خاطر خواهید بود. از طرفی می‌توانید از خود هتل دوچرخه اجاره کنید و در ساحل (که اتفاقا برای خود افرادی است که در این هتل اقامت می‌کنند) استفاده نمایید. از طرفی امکانات ویژه برای معلولین هم در نظر گرفته شده که اتفاق کم‌نظیری است.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به سریلانکا

هتل خاله کاهگلی (mud house)

خانه کاهگلی که به آن mud house گفته می‌شود، یکی از جذاب‌ترین هتل‌های سریلانکا است‌. این هتل در اعماق جنگل قرار گرفته و بدون شک می‌توانید حس سرزندگی و شادابیِ جنگل را در این هتل تجربه کنید. جالب اینجاست که ممکنِ حین پیاده‌روی در اطراف این هتل با طاووس و گاومیش هم روبرو شوید که قطعا بی‌نظیر است. اگر می‌خواهید در مورد غذاهای سریلانکا اطلاعات بیشتری داشته باشید و پخت آنها را یاد بگیرید، با اقامت در این هتل به این مهم دست پیدا می‌کنید. غذاهای سریلانکا در این هتل روی آتش پخته می‌شوند.

همچنین می‌توانید در مخازن باستانی آن هم پیاده‌روی کرده و تجربیات بی‌نظیری را ثبت کنید. این هتل محلی جداگانه برای دوش آبگرم دارد که کمی شما را وارد فضای روستا می‌کنند. شب‌ها هیچگونه لامپی روشن نمی‌شود و به جای آن فقط فانوس و شمع روشن می‌کنند و شما بیرون از فضای هتل در محلی جداگانه با نور شمع و فانوس می‌توانید دوش بگیرید. این هتل برای زوج‌های جوان یک فضای کاملاً رمانتیک و رویایی است.

هتل سینامون بی بنتونا (bentota Cinnamon bey)

هتلbentota  Cinnamon bey یک فضای سبز بسیار گسترده در اطراف دارد. وقتی که وارد محیط هتل می‌شوید، ویوی شما رو به دریا است. فضای داخل خود هتل به اندازه کافی شیک و زیبا است. جالب‌تر اینکه امکانات مربوط به آشپزی داخل خود اتاق وجود دارد و این موضوع را در کمتر هتلی تجربه می‌کنید. اینگونه خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که قصد آشپزی دارید یا می‌خواهید از رستوران هتل استفاده کنید.

تعداد اتاق‌هایی که داخل این اقامتگاه وجود دارد، ۲۰۰ تاست. همه اتاق‌ها مشرف به اقیانوس هند هستند. تهویه مطبوع کاملاً عالی و قدرتمند داخل اتاق‌ها طراحی شده است و داخل همه آنها بلا استثنا تراس و بالکن وجود دارد. در نتیجه می‌توانید از ویو عالی داخل تراس و بالکن لذت ببرید. امکانات تفریحی که در این هتل به عنوان بهترین هتل‌های سریلانکا وجود دارد، رستوران‌های متعدد، سالن ورزشی، استخر، کافه و آبگرم است.

هتل گاله فورت (gale fort)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های سریلانکا هتل گاله فورت است. این هتل همانطور که از نامش مشخص است، در شهر گاله سریلانکا واقع شده است. محیط داخلی آن یک حیات بسیار بزرگ با ایوان‌های کاملاً پهن است‌. پنجره‌ها کرکره‌های چوبی دارند و از مبلمان سنگین عتیقه داخل آنها استفاده شده است. این هتل اتاق‌های بسیار بزرگی دارد که هر کدام به فضای باغ و استخر دسترسی دارند. در دو طبقه هم سالن استراحت مجزا برای مهمانان در نظر گرفته‌ شده است.

هتل موون پیک کلمبو (Movnpick colombo)

هتل Movnpick colombo در مرکز کلمبو در سریلانکا واقع شده است و به جاده گال به عنوان یکی از مهم‌ترین جاده‌های سریلانکا دسترسی دارد. فاصله آن با فرودگاه فقط ۳۵ دقیقه است. این هتل ۲۴ طبقه دارد که داخل آن ۲۱۹ اتاق و سوئیت است که هر کدام چشم‌اندازهای بی‌نظیری نه تنها از خود شهر بلکه از اقیانوس هند دارند.

این هتل ۵ ستاره یک بار معروف در پشت بام هم دارد که باعث شده به عنوان یکی از بهترین هتل‌های سریلانکا و پرطرفدارترین‌ها شناخته ‌شود. همچنین یک استخر بسیار بزرگ و یک بوفه مخصوص صبحانه از سال ۲۰۱۷ در پشت بام ساخته‌اند.

مزیت هتل مونپیک کلمبو، این است که فاصله آن با ساحل فقط ۵ دقیقه خواهد بود. از طرفی به عنوان یکی از بهترین مکان‌های آبگرم با درمان‌های اختصاصی مانند یوگا و همچنین سالن بدنسازی از آن یاد می‌کنند. خود شهر کلمبو یک شهر کاملاً فعال و پر جنب و جوش مخصوصاً برای فعالیت‌های شبانه است. فاصله آن با بازار محلی فقط یک دقیقه است. داخل آن اماکن فرهنگی و تاریخی بسیار جذابی وجود دارد. اگر قصد دارید که تور سریلانکا را به مقصد کلمبو انتخاب کنید، این هتل را از دست ندهید.

هتل هریتانس کاندالاما Heritance Kandalama Hotel))

اگر می‌خواهید وارد هتلی شوید که از لحاظ معماری بی‌نظیر باشد و شما بتوانید چند ویو را همزمان با یکدیگر تجربه کنید؛‌ این هتل را انتخاب کنید که در سیگیریا واقع شده است. خزه‌هایی که اطراف هتل هستند، به جذابیت و زیبایی آنها اضافه می‌کنند. فضای عمومی آن شبیه به یک میراث جهانی است. اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که داخل آن وجود دارند، همگی طراحی چوبی دارند. جذاب‌تر از همه اینکه شما می‌توانید از بالکن اتاق‌تان به منظره بیرون دسترسی داشته باشید و حتی موقع استراحت هم از سفر خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به سریلانکا

هتل د توپاز کندی (The Topaz Kandy)

هتل The Topaz Kandy Sri Lanka فضای بسیار ایده آلی را برای توریستان فراهم می‌کند. از مهمترین مزایا و تفاوت‌هایی که با دیگر هتل‌ها دارد، این است که در مکان‌های مرتفع کندی واقع شده است. در واقع روی تپه‌ای قرار گرفته که مرتفع‌ترین تپه در کندی به حساب می‌آید.

زمانی که وارد اتاق‌های آن می‌شوید، به کل شهر اشراف دارید. به خاطر همین یک چشم انداز کوهستانی بسیار جذاب دارد. این هتل چهار ستاره است و به اندازه کافی لوکس و چشم نواز است.

امکانات بسیار عالی دارد؛ گزینه‌های اقامتی، سوئیت‌های خیلی بزرگ و همچنین محلی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند ماه عسل شیرینی داشته باشند. یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از آبگرم است. آبگرم آن هم اصلاً شلوغ نیست. در فضای آبگرم این هتل از مواد درمانی طبیعی هم استفاده می‌کنند؛ موادی که باعث جوانسازی جسم، روح و ذهنتان خواهد شد. در واقع یک سری درمان های خاص برای افرادی که می‌خواهند ذهن و روح آرامی داشته باشند، در این هتل طراحی شده است که همه می‌توانند از آن بهره ببرند.

دو رستوران داخل این اقامتگاه وجود دارد که غذاهای محلی و غذاهای بین المللی را سرو می‌کنند. از طرفی شما می‌توانید از طبیعت آرامی که اطراف این هتل وجود دارد هم نهایت لذت را ببرید.

هتل سیلون تی تریلز، هاتون (Ceylon Tea Trails, Hatton)

هرچقدر که از طبیعت دنج این هتل صحبت کنیم، کم گفته‌ایم. هتل‌ سیلون تی تریلز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های سریلانکا معرفی می‌شوند. این هتل ۵ ستاره است و در منطقه‌ای به نام هاتون واقع شده است. در این هتل ۵ خانه ییلاقی بزرگ را می‌بینید که قبلاً یک مدیر املاک در آنجا زندگی می‌کرده و اطراف آن مزارع چای سرسبز فوق العاده‌ای ایجاد کرده است. این هتل در یک منطقه تپه‌ای واقع شده، خدمات بسیار عالی دارد و شما را وارد یک فضای روستایی جذاب لابلای مزارع چای می‌کند و مطمئناً لحظات لذت بخشی را برایتان می‌سازد.

هتل آماری گاله بنتونا (Amari Galle Bentona)

در سفر به سریلانکا حتماً باید به سراغ بهترین‌ها بروید و هتل Amari Galle هم در دسته‌بندی بهترین‌ها قرار می‌گیرد. اولین مزیتی که وجود دارد، چشم انداز بسیار جذاب است. سریلانکا در هر نقطه جذابیت مخصوص به خود را دارد و خوب است بدانید که چشم انداز همه این هتل‌ها رویایی است.

شما از داخل اتاق‌ خود می‌توانید مشرف به اقیانوس هند باشید. البته لازم به ذکر است که در هیچ کدام از هتل‌هایی که تا به اینجا به شما معرفی کردیم، از دریا دور نخواهید بود.

جالب است بدانید؛ لابی این هتل به گونه‌ای طراحی شده که به قسمت استخر اشراف دارد. استخری که با استفاده از یک شن باریک از دریا جدا شده و همین جذابیت بصری را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. اتاق‌های داخل این هتل ۱۷۲ تا هستند. هر کدام از آنها ویو جذاب و منحصر به فردی دارند. سوئیت‌هایی که در گوشه‌های هتل ساخته شده‌اند، بهترین منظره را دارند. یعنی حتی اگر در رختخواب هم خوابیده باشید، خیلی راحت می‌توانید اقیانوس را ببینید و این شگفت انگیز است.

ساحل جنگلی اوگا، ترینکومالی (Uga Jungle Beach, Trincomalee)

اگر به دنبال یک طبیعت دنج و آرام می‌گردید و می‌خواهید فضای هتل‌تان بیشتر شبیه به یک ویلا باشد، هتل جنگلی اوگا را به شما پشنهاد می‌کنیم. این هتلِ ۵ ستاره در اطراف خود طبیعت جذابی دارد. موقعیت آن نزدیک به ترینکومالی است. کافی است که از اتاق خود از ساحل جنگلی بیرون بیایید و ۳۰ ثانیه پیاده روی کنید تا سوار قایق‌های آب‌ گرم اقیانوس هند شوید و پارو بزنید.

سوئیت‌هایی که برای این هتل در نظر گرفته شده، کاهگلی هستند و شبیه به فضای روستا اما یک روستای پیشرفته می‌باشند. تمامی امکانات رفاهی داخل این سوئیت‌های کاهگلی وجود دارد. پیاده‌روها کامل از جنس چوب بوده و از طریق همان‌ها وارد رستورانی در فضای باز خواهید شد که هم غذاهای غربی و هم غذاهای سنتی مربوط به خودِ سریلانکا را سرو می‌کنند.

هتل مانیومپاتی (Maniumpathy)

هتل Maniumpathy در کلمبو واقع شده است. به عنوان بهترین هتل‌های سریلانکا آن را نام می‌برند. اگر می‌خواهید از فضای شلوغ شهر سریلانکا دور باشید، این هتل بهترین گزینه است. ظاهر آن شبیه به کاخ‌های رویایی ذهنتان خواهد بود. تعداد سوئیت‌های داخل آن ۸ تاست. داخل این هتل عتیقه‌جات محافظت شده وجود دارد که اگر به عتیقه و چیزهای تاریخی و قدیمی علاقه دارید؛ گزینه خوبی خواهد بود.

اطراف هتل یک استخر تزیین شده با گل و گیاه وجود دارد. دکوراسیون آن تشکیل شده از چستر فیلدهای چرمی، لوسترهای بسیار زیاد و بزرگ و مبلمان تیره است که فضای کاملاً متفاوتی را ایجاد می‌کند.

همه برنج‌های استفاده شده در منوی رستوران این هتل فقط از برنج سنتی سریلانکا است که طعم‌ خوشمزه‌ای هم دارد.

 هتل آمانولا (Amanwella)

از بهترین هتل‌های سریلانکا باید به هتل Amanwella اشاره کرد. این هتلِ زنجیره‌ای از لحاظ زیبایی و تجملات همیشه جزو برترین‌ها بوده است. به عنوان لوکس‌ترین هتل‌های سریلانکا هم آن را می‌شناسند. اطراف این هتل مزرعه نارگیل و یک ساحل خصوصی کاملاً خلوت وجود دارد که داخل آن چند سوئیت طراحی شده است.

هر کدام از این سوئیت‌ها به استخر، تراس و حیاط دسترسی دارند. یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد آن را انتخاب کنند، همان استخر بسیار جذابش است. البته تفریحات دیگری مانند هلیکوپتر سواری هم نزدیک به این هتل است.  خیلی سریع و با فاصله کوتاه می‌توانید از آن به یک معبد محلی بروید یا اینکه در شالیزارهای اطرافش آشپزی یاد بگیرید. افرادی که در این هتل اقامت داشتند، از غذاهای بی‌نظیر و درجه یک آن خیلی راضی بودند.

هتل سانتانی ریزورت اند اسپا کندی (Santani Resort & Spa Kandy)

اگر می‌خواهید هتلی را انتخاب کنید که شما را از فضای شلوغ شهری دور کند و طبیعت خوبی هم داشته باشد، هتل سانتانی را انتخاب کنید که در تپه‌های کندی واقع شده و قبلاً هم مزرعه چای بوده است. در این اقامتگاه سکوت عالی را تجربه کرده و فقط صدای طبیعت را خواهید شنید.

هوای تازه کوهستانی حال شما را دگرگون می‌کند. اگر می‌خواهید در طلوع آفتاب یوگا کنید یا اینکه از درمان‌های مختلفی برای روح و جسمتان استفاده کنید یا اینکه وعده‌های غذایی سالم با کربوهیدرات پایین و با مواد ارگانیک و تازه استفاده کنید، این هتل بهترین انتخاب است‌. معماری آن به صورت مدرن است اما داخل آن رستوران چوبی، شیشه‌ای و سوئیت‌های کلبه‌ای هم طراحی شده است.

هتل کارپاها سندز (Karpaha Sands)

Karpaha Sands یک هتل روی زمین‌های شنی است. فضای اطراف سوئیت‌های آن کم نظیر است. اگر تصاویرش را دیده باشید، متوجه تفاوت با هتل‌های دیگر می‌شوید. در اطراف این سوئیت‌ها تا مسافت‌های طولانی روی شن راه می‌روید؛ حتی فضای ناهارخوری هم روی شن‌ها طراحی شده است. نخلستان‌های ساحلی که اطراف این هتل وجود دارد؛ شما را وارد فضای انیمیشنی و کارتونی می‌کند.

صدای آرامش بخش تولید شده توسط موج‌ها باعث می‌شود که خواب بی‌نظیری داشته باشید و زمانی هم که از خواب بیدار می‌شوید با صحنه ماهیگیری مواجه خواهید شد؛ ماهیگیران محلی که نزدیک به این هتل کسب و کار دارند.

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید، این هتل یک فضای رویایی و رمانتیک را برایتان رقم می‌زند. حتی می‌توانید از خدمات هتل مانند ماساژ  زوج‌ها هم استفاده کنید. جالب‌تر اینکه کباب این هتل معروف است و در ساحل شب پر ستاره این هتل می‌توانید یک تجربه به یادماندنی را برای خودتان بسازید.

جمع‌بندی

قبل از هر سفری باید سعی کنید در مورد محل اقامت اطلاعات کافی داشته باشید. حتما اگر قصد سفر به سریلانکا را دارید، بدانید که چه هتل‌هایی در آن بهتر هستند و امکانات ویژه‌تری دارند. ما در این مقاله کارتان را راحت کردیم و در مورد بهترین هتل‌های سریلانکا برایتان توضیح دادیم. چنانچه قصد اقامت در هر کدام از هتل‌ها را دارید، اکنون می‌دانید که چه گزینه‌هایی را باید انتخاب کرد و هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند. ما حتی راجع به چشم اندازهای این هتل‌ها هم اطلاعات کافی را در اختیارتان گذاشتیم. به هر حال اگر قصد دارید از طبیعت جذاب سریلانکا لذت ببرید، صبا سفر می‌تواند به شما کمک کند. در این مجموعه می‌توانید اقدامات مربوط به سفر به سریلانکا را از همان اول به صورت دقیق و اصولی پیش ببرید و یک تور جذاب و فوق العاده را به سریلانکا تجربه کنید.             

برخی از سوالات متداول

در این بخش به تعدادی از سوالات متداول شما در مورد هتل‌های سریلانکا پاسخ داده خواهد شد.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید