sabasafar-logo
بهترین رستوران های پاریس
امتیاز کاربران: 0/5
نویسنده: تارا محمدپور
27 دی 1402

بهترین رستوران های پاریس (19 رستوران برتر + عکس)

رستوران های پاریس: به طور کلی، پاریس، یکی از گران‌ترین شهر‌های فرانسه بوده و دارای رستوران‌های مختلف و فراوانی می‌باشد. اما، هرگز بهترین رستوران پاریس، گران‌ترین آن‌ها نیست. در شهر پاریس، رستوران‌ها و غذاخوری‌های با کیفیت زیادی وجود دارد، که هر کدام از آن‌ها، دارای بازه قیمتی بسیار متنوعی هستند. مواردی مانند، موقعیت مکانی رستوران، نوع طراحی و دکوراسیون، محله، منطقه و غیره، همگی بر این بازه قیمتی تأثیر می‌گذارند. برای خرید تور فرانسه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ های پاریس کدامند؟

بهترین رستوران های پاریس

چند مورد از بهترین رستوران‌ های شهر پاریس، که لازم است افراد در سفر به فرانسه از آن‌ها مطلع شوند، شامل موارد زیر می‌باشند:

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های فرانسه

رستوران بویون پیگل

رستوران بویون پیگل، رستوران های پاریس

در میان رستوران ‌های پاریس بر اساس آرا و نظرات مردم، رستوران بویون پیگل پاریس، بهترین رستوران این شهر است. این رستوران، علاوه بر لذیذ و خوشمزه بودن غذا‌ها، دارای منوی غذای ارزان قیمت نیز بوده و همین امر، یکی از دلایل محبوبیت این رستوران بین افراد می‌باشد. در رستوران بویون پیگل، امکان سفارش پیش غذا‌ها، غذا‌های اصلی و دسر‌های مختلف و خوشمزه‌ای فراهم شده و افراد، می‌توانند از آن لذت ببرند. رستوران بویون پیگل پاریس، اصرار زیادی بر کیفیت، سادگی، رعایت سنت‌ها، سریع بودن و قیمت ارزان منوی خود داشته که همگی این موارد، این رستوران را، تبدیل به بهترین رستوران پاریس از نظر مخاطب کرده است.

  • قیمت رستوران بویون پیگل: ارزان
  • ساعت کاری رستوران بویون پیگل: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران بویون شغتیه

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های پاریس، رستوران بویون شغتیه این شهر است. این رستوران، در نزدیکی بلوار مونمارتر قرار گرفته که یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین شعبه‌های این رستوران می‌باشد. دارا بودن فضای دوطبقه و محیطی صمیمی با سقف‌های بلند و استفاده از رنگ‌های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران، موجب شده افراد محلی و بسیاری از گردشگران، تجربه جذابی در این رستوران داشته باشند. با نگاهی به قیمت غذا‌ها در رستوران بویون شغتیه، می‌توان دریافت که این رستوران نیز، در زمره رستوران‌های ارزان قیمت پاریس قرار دارد. این امر موجب شده، رستوران بویون شغتیه بعد از بویون پیگل، جایگاه بهترین رستوران را از آن خود کند. علاوه بر این، نزدیک بودن مسافت رستوران بویون شغتیه به برخی از مکان‌های دیدنی پاریس، مانند کاخ گارنیه، موزه گروین و موزه شکلات، این مکان را، به جای مناسبی برای کسب انرژی و صرف غذا تبدیل کرده است.

  • قیمت رستوران بویون شغتیه: ارزان
  • ساعت کاری رستوران بویان شغتیه: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران او پیه دو کوشون

این رستوران نیز، به عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران ‌های پاریس شناخته شده و اغلب، در بیشتر ساعات روز و تمامی روز‌های هفته، باز و مشغول فعالیت می‌باشد. شروع فعالیت این رستوران، از سال ۱۹۴۷ میلادی بوده و یکی از مشهور‌ترین و خوشمزه‌ترین غذای آن، غذایی به نام وسوسه سنت آنتونی می‌باشد. این غذا، چیزی شبیه به کله پاچه ایرانی‌ها است و شامل موادی مانند پوزه، گوش، پاچه خوک و دم، با سس مخصوص می‌باشد. در صورتی که، حلال بودن مواد غذایی برایتان اهمیت دارد، به احتمال فراوان، امکان استفاده از برخی غذا‌های این رستوران برایتان وجود ندارد. در این شرایط، می‌توانید از غذا‌هایی مانند سوپ پیاز، صدف و برخی غذا‌های دیگر استفاده نمایید. در رستوران او پیه دو کوشون پاریس، همه وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام برقرار بوده و امکان سرو غذا، هم در فضای بیرونی و هم در فضای داخلی رستوران فراهم است.

  • قیمت رستوران او پیه دو کوشون: گران
  • ساعت کاری رستوران او پیه دو کوشون: ۸ صبح تا ۱۱ و سپس ۱۲ تا ۵ صبح

رستوران لو تغن بلو

یکی از رستوران‌ های پاریس، که در لیست بهترین رستوران‌های این شهر قرار دارد، لو تغن بلو است. این رستوران، برای مسیر ریلی و در نمایشگاه جهانی سال ۱۹۰۱ ساخته شده و در حال حاضر نیز کارایی دارد. فضای داخلی رستوران به قدری زیبا است، که مدتی، مهمانان را غرق در جلال و شکوه خود می‌کند. می‌توان گفت، تزیینات به کار رفته در طراحی این ساختمان، با تزیینات کاخ ورسای مقایسه می‌شود. علاوه بر این‌ها، این رستوران، با استفاده از آشپز خوب و ماهر خود، کیفیت غذای بالایی داشته و طعم بسیار دلپذیری نیز دارد. در رستوران لو تغن بلو، بهترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های فرانسوی، با روش‌های سنتی پخت، آماده سرو می‌شوند. این رستوران، از دیرباز، میزبان بسیاری از بازیگران، هنرمندان و طراحان معروفی مانند کوکو شنل، سالوادور دالی و غیره بوده و به همین دلیل، رستوران و محیط داخلی آن بسیار خاص‌تر شده است.

  • قیمت رستوران لو تغن بلو: گران
  • ساعت کاری رستوران لو تغن بلو: ۱۲ ظهر تا ۳ عصر و سپس ۷ عصر تا ۱۲ شب

رستوران لو سیل دو پغی

این رستوران نیز، جزء معروف‌ترین رستوران‌ های پاریس بوده، که البته، با سایر رستوران‌های این شهر کمی تفاوت دارد. در این رستوران، آشپزی به روش سنتی صورت می‌پذیرد و در برخی غذا‌ها، از روش‌های جدید آشپزی نیز استفاده می‌شود. این رستوران، در کنار کیفیت غذا‌های خود، دارای فضای خاصی بوده که به دلیل شکل طراحی آن، امکان مشاهده قابی وسیع از شهر پاریس برای مهمانان فراهم شده است. رستوران لو سیل دو پغی، در طبقه ۵۶ برج مونتپارنس واقع شده و دارای نمای بسیار زیبایی می‌باشد.

  • قیمت رستوران لو سیل دو پغی: بسیار گران
  • ساعت کاری رستوران لو سیل دو پغی: ۹ صبح تا ۱ شب

بیشتر بخوانید: قیمت غذا در فرانسه

رستوران بویون ژولین

رستوران بویون ژولین، رستوران های پاریس

یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران ‌های پاریس، که ساخت آن به سال ۱۹۰۶ بر می‌گردد، رستوران بویون ژولین پاریس است. هنرمندان زیادی، در طراحی و آماده‌سازی تزیینات این رستوران تلاش کرده‌اند، که در نهایت، رستوران بویون ژولین پاریس، در زمره زیبا‌ترین رستوران‌ های پاریس قرار گرفته است.

مواردی مانند آیینه کاری‌ها، تزیینات چوبی، کاشی کاری‌ها و بسیاری تزیینات دیگر در این رستوران، موجب شده است که در حال حاضر نیز، زیبایی و جذابیت آن‌ها حفظ شود. رستوران بویون ژولین، طرفداران خاص زیادی نیز مانند ادیث پیاف خواننده مشهور فرانسوی دارد. در این رستوران، فضای مخصوصی نیز، برای برگزاری مراسم با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر در نظر گرفته شده است. طبق نظرات برخی مخاطبان، طراحی دکوراسیون این رستوران در مقایسه با کیفیت غذا‌های آن، جذابیت بیشتری داشته است. مقایسه قیمت رستوران بویون ژولین پاریس نسبت به سایر رستوران‌های این شهر، این رستوران را، در لیست رستوران‌های خوب پاریس، با قیمتی متوسط قرار داده است.

  • قیمت رستوران بویون ژولین: متوسط
  • ساعت کاری رستوران بویون ژولین: ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران ل پغلا

این رستوران نیز، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های پاریس بوده و دارای منوی غذا‌های ایتالیایی می‌باشد. این نوع غذا‌ها در این رستوران، با ترکیبی از آشپزی سنتی و مدرن آماده شده و اغلب افرادی که از این غذا‌ها استفاده کرده‌اند، از کیفیت و طعم بی‌نظیر آن بسیار رضایت داشتند. یکی از مزایا و ویژگی‌های مثبت این رستوران، استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت است، که موجب رضایتمندی مشتریان شده است.

  • قیمت رستوران ل پغلا: متوسط
  • ساعت کاری رستوران ل پغلا: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۱۰ صبح تا ۱ شب و روز‌های چهارشنبه تا شنبه ۱۰ صبح تا ۲ شب

رستوران لو پتی بویون فغمون

رستوران های پاریس

یکی دیگر از رستوران‌های معروف پاریس، رستوران لو پتی بویون فغمون است، که ساخت آن متعلق به سال ۱۸۳۲ می‌باشد. این رستوران، در سال ۱۹۰۰ بازسازی شده و برخی موارد مانند، سرامیک‌های گل دار آن، جزء آثار تاریخی به شمار ‌می‌روند. در رستوران فغمون، ۳ سالن غذا خوری قرار گرفته است که در طبقه دوم این رستوران، زیبا‌ترین آن‌ها وجود دارد. این رستوران، علاوه بر طراحی و دکور زیبا، دارای منو‌هایی با قیمت مقرون به صرفه است، که در مقایسه با سایر رستوران‌های فرانسه، بسیار رقم کمی می‌باشد. اغلب غذا‌های این رستوران به سبک خانگی تهیه و آماده می‌شوند و این اتفاق، در کمتر رستورانی می‌افتد. بهتر است، کمی قبل از زمان نهار یا شام، برای صرف غذا به رستوران بروید، تا در صف انتظار طولانی نمانید.

  • قیمت رستوران لو پتی بویون فغمون: متوسط
  • ساعت کاری رستوران لو پتی بویون فغمون: از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

رستوران فوکتس

رستوران فوکتس نیز، یکی از بهترین رستوران‌ های پاریس بوده و در تقاطع دو خیابان معروف شانزه لیزه و جورج پنجم قرار گرفته است. تراس‌های این رستوران، امکان تماشای طاق پیروزی را برای مهمانان فراهم می‌کند. یکی از دلایل معروفیت این رستوران، سایه بان‌های قرمز با حروف طلایی نوشته شده بر روی آن‌ها می‌باشد. اتاق اصلی این رستوران، در سال ۱۹۹۰ به عنوان یک اثر تاریخی، ثبت و معرفی شده است.

فضای داخلی رستوران فوکتس، دارای پرتره‌هایی سیاه و سفید از چهره‌های مشهور سینمایی می‌باشد. این رستوران، علاوه بر محیط داخلی، دارای فضای بیرونی بسیار زیبا و جالبی بوده که می‌توان با وجود آن، حال و هوای شهر پاریس را حس کرد و لذت برد. رستوران فوکتس به دلیل قیمت‌های بالایی که دارد، برای افرادی که به دنبال سفر ارزان هستند، مناسب نمی‌باشد. در این شرایط و برای کنترل هزینه‌ها، از روش‌هایی مانند استفاده از تور پاریس برای کنترل و مدیریت هزینه‌ها استفاده می‌شود.

  • قیمت رستوران فوکتس: بسیار گران
  • ساعت کاری رستوران فوکتس: ۸ صبح تا ۱ شب

رستوران داغوکو بوغس

رستوران داغوکو بوغس، رستوران های فرانسه

این رستوران ایتالیایی نیز، یکی از بهترین رستوران ‌های پاریس بوده که توسط ۳ کارشناس رستوران، در این شهر احداث و ساخته شده است. این رستوران دارای منوی غذا‌های ایتالیایی لذیذ و با کیفیتی است، که در کنار آن، وجود گیاهان سرسبز ودکوراسیونی به رنگ آبی، جذابیت و زیبایی این رستوران را دو برابر کرده است. در رستوران داغوکو، مراسمات و رویداد‌های خصوصی، جشن‌های تولد و شام‌های گروهی نیز برگزار می‌شود،که لازم است هنگام مراجعه، از خالی بودن ظرفیت سالن پذیرایی مطلع شوید.

  • قیمت رستوران داغوکو بوغس: بسیار گران
  • ساعت کاری رستوران داغوکو بوغس: ۱۲ ظهر تا ۳ عصر و سپس ۷ عصر تا ۱۱ شب

رستوران اپیکور

رستوران اپیکور، رستوران های فرانسه

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های پاریس، رستوران اپیکور می‌باشد، که سرآشپز مشهور این مجموعه، اریک فرشون، دارنده سه ستاره بین‌المللی در حرفه آشپزی است. در این رستوران، انواع غذا‌های لوکس و ویژه فرانسوی، با بهترین متریال و به شیوه‌ای بسیار زیبا و مجلل تهیه و سرو می‌شوند و تجربه‌ای خاص را، در ذهن مهمانان ثبت خواهند کرد. رستوران اپیکور، در تمام طول سال، آماده سرویس دهی به مشتریان بوده و امکان صرف غذا، در محیط بیرونی و باغ سرسبز و رویایی این مکان نیز، در طول تابستان برای افراد فراهم شده است. رستوران اپیکور، برای افرادی که به دنبال یک رستوران لوکس هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

رستوران لارپژ

رستوران های فرانسه، رستوران لارپژ

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های پاریس، رستوران لارپژ است، که در سال ۱۹۸۶ آلن پاسار، این مکان را با نام لارپژ افتتاح نمود. طراحی دکوراسیون این رستوران، به سبک آرت دکو بوده که فضایی دلنشین و صمیمی را برای صرف غذا، فراهم نموده است. در این رستوران، انواع غذا‌های خوشمزه و لذیذ فرانسوی، با تزیینی بسیار هنرمندانه و زیبا موجود بوده و افراد می‌توانند، با سفارش هر کدام از این غذا‌ها، از طعم و مزه عالی آن لذت ببرند.

رستوران آپیسوس

رستوران آپیسوس، رستوران های فرانسه

این رستوران، دارای ستاره میشلن بوده و یکی از بهترین رستوران ‌های پاریس می‌باشد. ساختمان این رستوران، در یک هتل مجلل قرار گرفته که توسط سرآشپز پیر ویگاتو، افتتاح شده است. رستوران آپیسوس، دارای چند فضای غذاخوری بوده و مهمانان، طبق سلیقه خود، می‌توانند از این فضا‌ها استفاده کنند.

رستوران پییر گارنیر

رستوران پییر گارنیر، رستوران های فرانسه

این رستوران، در منطقه ۸ پاریس واقع شده و یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌ های پاریس به حساب می‌آید. منوی این رستوران، شامل انواع غذا‌های اصیل فرانسوی و هم چنین غذا‌های ابداعی و جدید می‌باشد. به همین دلیل در تور فرانسه وسفربه پاریس، در صورت تمایل، می‌توانید غذایی متفاوت و هنری را، در رستوران پییر گارنیر صرف نمایید. این رستوران، به عنوان یکی از رستوران‌های لوکس و خلاق، در خیابان بالزاک قرار گرفته و افراد زیادی را برای صرف غذا، از سراسر دنیا به سمت خود کشانده است.

رستوران امبروازی

تور فرانسه، رستوران های فرانسه

رستوران آمبروازی، با دارا بودن ۳ ستاره میشلن، یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ های پاریس بوده که سرآشپز معروف آن برنارد پاکو، با سبک آشپزی لوکس و کلاسیک خود، مهمانان را به دنیای آشپزی فرانسوی می‌برد. رستوران آمبروازی، در ساختمانی درون قصر د ووژ پاریس بوده و به همین دلیل، این رستوران، جزء رستوران‌های لاکچری پاریس محسوب می‌شود. از آن جایی که، اغلب رستوران‌های لوکس پاریس، نیاز به رزرو دارند، بهتر است برای استفاده از رستوران آمبروازی نیز، از قبل صندلی خود را رزرو کنید.

رستوران ورژو

رستوران ورژو، رستوران های فرانسه

این رستوران، توسط دو فرد آمریکایی مقیم پاریس اداره شده و جزء بهترین رستوران ‌های پاریس است. رستوران ورژو، دارای منوی غذایی عالی بوده و به افراد، امکان صرف غذای آمریکایی را در پاریس خواهد داد. لازم است بدانید، برای استفاده از خدمات این رستوران، به رزرو صندلی نیاز داشته و دقت کنید که این مکان، در روز‌های شنبه و یکشنبه تعطیل می‌باشد.

رستوران ژول ورن

رستوران های فرانسه، رستوران ژول ورن

این رستوران، در طبقه دوم برج ایفل واقع شده و یکی از بهترین رستوران ‌های پاریس به شمار می‌آید. تجربه صرف غذا در برج ایفل، خاطره‌ای است که در ذهن هر فردی باقی می‌ماند. طراحی دکوراسیون خاص این رستوران و آشپزی ماهرانه آلن دوکاس، موجب شده است غذا خوردن در این رستوران، به رویای بسیاری از گردشگران پاریس تبدیل شود. منوی این رستوران، شامل انواع غذا‌های کلاسیک فرانسوی، با تغییرات جزیی و خلاقیت‌های مدرن می‌باشد. در پخت و آماده‌سازی غذا‌ها در رستوران ژول ورن، از متریال با کیفیتی استفاده شده تا در نهایت، غذایی لذیذ برای مهمانان رستوران سرو شود.

رستوران لو سنک

رستوران لو سنک، رستوران های فرانسه

این رستوران، دکوراسیون و فضایی شبیه به قصر داشته و در زمره رستوران‌های لوکس پاریس قرار دارد. رستوران لو سنک، دارای نقاشی‌های زیبا بر روی دیوار‌ها بوده و بسیاری گل‌های زینتی با گلدان‌های شکیل، میز‌های رستوران را زینت داده‌اند. این رستوران، دارای ۲ ستاره استاندارد میشلن بوده و منویی با بهترین غذا‌های کلاسیک فرانسوی را دارد. منوی غذای رستوران لو سنک، با توجه به فصل تغییر کرده و در هر فصل، از بهترین و تازه‌ترین مواد غذایی آن استفاده می‌شود. سرآشپز این رستوران اریک بیفار است، که ترکیبی ماهرانه و خلاقانه از غذا‌های سنتی فرانسه را، با غذا‌های مدرن و جدید امروزی تهیه کرده و از آن استفاده می‌کند.

رستوران آلنو

رستوران های فرانسه، رستوران آلنو

رستوران آلنو، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران ‌های پاریس می‌باشد. این رستوران، در سال ۱۷۸۹ افتتاح شد و مکانی برای ملاقات و دید و بازدید افراد در دوران عصر طلایی بود. این امر، در کنار نوع دکوراسیون این رستوران، موجب محبوبیت روز افزون این مکان در بین افراد شده است. علاوه بر این موارد، طعم بی‌نظیر غذا‌های این رستوران، بیش از هر چیز دیگری، نظر مهمانان رابه خود جلب می‌کند. این رستوران، دارای ۳ ستاره استاندارد میشلن بوده که سرآشپز آن، ‌یانیک آلنو، غذا‌هایی جدید و مدرن را، با الهام گرفتن از آشپزی کلاسیک فرانسوی تهیه و با بالا‌ترین کیفیت، برای مهمانان خود سرو خواهد کرد.

بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات مختلف پروازی و مسافرتی مانندصدور بلیط هواپیما، ویزای توریستی، رزرو تور‌های مختلف مانند تور فرانسه، ارائه بیمه نامه مسافرتی و غیره می‌باشند. در این بین، آژانس گردشگری صباسفر نیز، با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، تلاش می‌کند تا پایان سفر، همراه مشتریان خود باشد.

چقدر این پست برایتان مفید بود؟
1
2
3
4
5
اولین کسی باشید که به این پست رأی میدهید!

نظر خود را با ما در میان بزارید

لغو پاسخ

مقالات مرتبط

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید